All around the world!

Denna låten har varit på repeat knappen hela morgonen och en stor del av efter middagen! Repeat betyder att det är bara den som spelas hela tiden! Så ni fattar att jag har väll inst lyssnar på den 20-30 gånger bara idag! Gick upp kvart i 6 även fast vi hade sov morgon bara för att få den först! Men det visade sig att den hade släppts tidigare på natten runt 2-3 tror jag. men jag köpte den i alla fall!
Vad händer mer i dag då? Jo det är min pappas födelsedag! Så vra uppe och sjöng med honom och lite sånt. Varit i skolan där vi har bara cyklat hela dagen. Sjukt segt.  Snart så ska man ha lite vardagslyx med familjen för att det då är pappas födelsedag! Lamm och rabarberpaj! inte på samma gång då! Ha det bra! KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback