.....

Jag Och en släktigskatt... Brist på bilder.
IT'S FRIDAY FRIDAY. Idag var det då sista dagen innan vi slutar eller jo vi har ju måndag också fast då ska vi bara spela fotboll och på tisdagen slutar vi! fett nice. Och som bonus idag hade jag bara en halv lektion! Sen resten av dagen gjorde jag och några andra en liten hemlis till en lärare som ska sluta. Och städat mitt skåp! Jag har städat mitt skåp , liksom det kändes som det var igår som gick runt och var sjukt rädd bara för att gå in i skolan första dagen. Sjuan har gått fort. och nu väntar åttan med mycket plugg.
Och på toppen av det så ska jag faktiskt plugga spanska i sommar. För jag har fått F i det... men Ja ni får ha en bra fortsatt fredags kväll!KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback