monday


min måndag i Bilder! Följ mej på instagram: Purpleeninja
 
Så Dagen har varit bättre än vad måndagar brukar inte alls super tråkiga utan bra faktiskt!
Började skolan vid 10 och hade spanska min super lärare gav oss chips för att vi såg på film! Fett nice. Sen efter lunchen var det matte tumbs down for that. Och efter det var det no lte sådär. efter skolan hade jag elevråd där jag ännu en gång fick fika en chokladboll och festis mums! Efter det så cyklade jag hem medans det var solnedgång lite deppigt men fin ild fick jag i alla fall! Och när jag kom hem så var Justin's mamma's bok i brevlåda som heter nowhere but up! Super! Och då sådrack jag varmchoklad till det gottigt. Ja det var min måndag :) Hoppas eran var bra! Kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback