ITS FRIDAY

Denna dag har bara varit super. Först så proade jag med Roger såklart fett nice. Sen när vi hade slutat för att det var sista dagen fick vi ta var sin slush. WHOOP WHOOP. Efter det åkte vi hem till mig och chillade en liten stund för att sen åka in till stade igen för att äta kinamat med några kompisar. Så det var super! Och sen åkte Roger hem så efter vi hade ätit så gick jag , Laura och Sara på stan ett tag. Och jag fick vet att Iphone 5 bara kostar 6000 kr <3 ha de trott att den typ skulle kosta kanske 8000 så dåe blev jag glladd. Sen jag kom hem så bokade jag och mamma biljetter till USHER JAG SKA SE USHER DEN 28 FEBRUARI 2013. Underbart. Så Underbart. Det var min fredag.  Vi syns pepole ha det bra! KRAMAR TO DA PEPOLE 
 
Bilder från veckan. och ja JAG HAR ÄNTLGEN FÅTT JUST GETTNG STARTED <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback