Olympic Day

 
Random bild på typ damm som jag tog i går btw. 
Hej! Idag var jag och min klass och jobbade på ett litet lokalt idrottsevent. Fick vara med och ta hand om en klass och ja det var väll kul även fast några puttades ganska mycket så jag sa ungefär 15 gånger "MAN SLÅSS INTE" hehe.  Annars har jag faktiskt varit duktig och pluggat! Lyssnat igenom hela believe albumet och pluggat. Fett nice! Nu gör min bror mat så ska väll se om det blir gott men det blir det säkert! Och giss vad som hände idag! JUST GETTING STARTED ÄR NU UTE I SVERIGE. Gå och köp den ungefär nu. Själv har jag beställt min så hoppas att den kommer typ nästa vecka. Ni får ha det ra tills vi ses! Kramar

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad heter du på instagram?

Svar: purpleeninja :)
kariin.blogg.se

2012-09-13 @ 20:53:02
URL: http://mariapalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback